EasySportBet stenger i november 2024, her er meldingen som ble vist på kontoen min:
Betkeen var det hvite merket som EasySportBet brukte for å få tilgang til betfair-markedet. Denne plattformen har også stengt, så det er viktig å ta ut pengene sine så snart som mulig og bruke en annen bettingside, slik jeg har anbefalt i flere år. BetInAsia for eksempel erstattet OrtbitX med SharpExchange i september 2014 på grunn av lignende problemer, og AsianConnect har beholdt sin lisens OrbitX (betfair-handelsplattform).Kjære brukere,
Vi ønsker å informere dere om at etter 11 års drift har vi tatt den vanskelige beslutningen om å legge ned Easysportbet permanent fra 1. november 2024.
De nye reglene som nå gjelder på Curaçao har ført til at vi har revurdert bedriftens levedyktighet i dagens klima. Etter nøye vurdering har vi bestemt at det er best å avslutte virksomheten.
Vi vil uttrykke vår dype takknemlighet for den tilliten og støtten dere har vist oss gjennom årene, fra vår lansering i 2013 og frem til i dag.
Når det gjelder brukerkontoene deres, ber vi dere vennligst om å ta ut saldoene deres innen 17. november 2024. Etter denne datoen vil eventuelle gjenværende saldoer automatisk bli overført til Betkeen. Logg inn på Betkeen-kontoen din for å se uttaksvilkårene etter denne perioden.
Selv om denne avgjørelsen markerer slutten på en reise, utelukker vi ikke muligheten for å komme tilbake en dag med et nytt prosjekt.
Hvis du har spørsmål, vennligst kontakt oss på [email protected].
Med all vår takknemlighet,
Easysportbet-teamet
Jeg håper at markedet for sportsspillmeglere ikke ender opp med svært få aktører, for det er aldri bra å mangle valg; på den annen side virker det naturlig at de dårligere tilbudene forsvinner.
Hva synes dere?